5 Şubat 2013 Salı

Akşam vakti..

Bu blog işi bizi baya sardı ne yazsak diye düşünüyoruz sürekli sevgili ikizimle :) Bugün halamın evinden döndükten sonra dükkana gittik dükkan ne diye soracak olursunuz belki ama cevabını şimdi vermeyeyim biraz merak edin :) Broşürleri dağıttık kapı kapı.. Şimdide evimizdeyiz sıcacık sevgili ablacığımızla onun son günlerini değerlendiriyoruz. Son günleri derken yanlış anlaşılmasın kendisi üniversitede okuyor Ankara'da dönecek birkaç gün sonra tabi bizimde klasik okullu hayatımız başlamış olacak :/ 


5 yorum:

  1. bloğunuzu beğendim klasik okul hayatınızda biraz daha dikkat istiyorum başarılar

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzu beğendim. başarılarınızın devamını dilerim. takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. üyede oldum. yeni yayınlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil